1 rok, 12 miesięcy, 365 dni + konkurs !


Cofnijmy się o rok wstecz. Wyobraźcie sobie.. 11 letnia dziewczynka o imieniu Julka przed komputerem. Wchodzi właśnie na bloggera i ma zamiar stworzyć bloga. Zastanawia się nad nazwą. Jedyne co przychodzi jej teraz na myśl to "Julka Blog". Ehh.. zajęte.. A może "Julka Bloguje :)" ? Tak, to jest to! Z adresem nie było problemu. zwykłe julkablog i do tego jej ulubiona minka, której często używa czyli "xd". Taką nazwę na pewno zapamięta. Stworzyła bloga i od razu napisała post z dennymi, prostymi, nie ciekawymi faktami o sobie. Opublikowała go, zaczęła przygodę z blogowaniem nie zdając sobie sprawy jak bardzo to pokocha, jak bardzo się wciągnie.




Hej, czy do was to dociera? Dokładnie rok temu 21 kwietnia 2014 roku założyłam bloga. To już rok, nadal w to nie wierzę. Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj a już minęło od tego dnia 12 miesięcy. Dzisiaj zadaję sobie pytanie. Co by było gdybym nie weszła w bloggera i gdybym nie zaczęła blogować? Hm.. domysłów mam wiele. Ale wiem, że na pewno moje życie od kiedy mam bloga jest zdecydowanie lepsze. I jest to jedna z niewielu decyzji w moim życiu, której nie żałuję.

Czym jest dla mnie blog wiecie, jak powstał też wiecie także nie będę się tutaj na ten temat rozpisywać. I choć może się wam wydawać, że to tylko ja jestem autorką tego bloga to grubo się mylicie. To ja piszę posty i tworzę wyglądy ale czym byłby blog bez czytelników? Dlatego tutaj chcę wam podziękować. Bo to dzięki wam mam dla kogo pisać i dzięki wam jeszcze nie poddałam się i nie zablokowałam bloga. I choć może wam się wydawać, ze wy tylko czytacie i komentujecie to jest naprawdę wiele. Bo spójrzmy prawdzie w oczy. Jeżeli wy byście nie komentowali i nie czytali to ja nie pisałabym bo nie miałabym dla kogo. Dlatego ogromnie dziękuję!


I jest jeszcze jedna osoba, która tutaj ogromnie przyczynia się do mojego bloga. Czym byłby blog bez zdjęć? No pewnie, że niczym. I jak pewnie wiecie moim fotografem jest moja przyjaciółka, Martyna. I choć dziękuję prawie pod każdym postem to chcę tutaj podziękować jeszcze raz. Tak naprawdę Martyna nie tylko robi mi zdjęcia ale również wielce pomaga w wyborach. To właśnie ona doradza mi jaki post wybrać do opublikowania, to ona doradza mi czy design jest ładny i co w nim zmienić i to ona czasem daje mi pomysły na posty oraz pomysły na zdjęcia. I to tak na prawdę ona wspiera mnie najbardziej w tym wszystkim, ponieważ wiele razy chciałam już zablokować bloga a Martyna za każdym razem wybijała mi to z głowy. Dlatego teraz ogromnie jej dziękuję. Martyna, mam u ciebie wielki dług wdzięczności i nie wiem jak ci się za to wszystko odwdzięczę i jak spłacę ten mój 'dług', haha.

I choć może wydawać wam się, ze w ten rok nie osiągnęłam wiele to ja jestem z siebie zadowolona. Ponieważ na poczatku moje posty były tak denne, nie komentowałam żadnych blogów, robiłam sobie kilka przerw (ponad miesięczna w lato i w zimę jakieś 2 tygodnie), w dodatku dopiero od kilku miesięcy zaczęłam zajmować się tak bardziej blogiem, więc 70 obserwatorów to nie jest zły wynik :D
I właściwie to nie tylko mój blog dzisiaj świętuję ale świętujcie i wy, ponieważ choć to mój świat to wy mi w nim pomagacie. Więc w ten urodzinowy czas pomyślcie sobie życzenie (Martyna, ty też :D) i życzę wam aby się spełniło. Sto lat wam wszystkim !

Skoro są urodziny musi i być niespodzianka, tą niespodzianką jest pierwszy konkurs na moim blogu, który organizuję wraz z Paullą. Więcej dowiecie się w zakładce "konkurs!". Zapraszam do wzięcia udziału! :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję. Obyś miała jeszcze z 100 takich urodzin bloga. :) http://asiikblog.blogspot.com/2015/04/wiosnalato-z-choies.html mogłabym Cię prosić o poklikanie? Byłabym wdzięczna. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mój blog swoje pierwsze urodziny obchodzi jutro! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana uśmiechaj się więcej bo jesteś śliczna!
    I gratuluję :)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku bloga !
    Ci co już mają za sobą pierwszy rok mają lepiej: tzn, że przetrwałaś ten najtrudniejszy rok na blogosferze :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnego roku !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesów! Też mam taką koleżankę, która wybija mi z głowy pomysł o usunięciu bloga!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałosci mi jeszcze troche minie dwa lata :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :) Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/04/fotkinga.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog!
    Obserwuję ;)
    Zostałaś nominowana do LBA na mim blogu
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwania!
    Świetna liczba :)
    Życzę powodzenia dalej.
    Śliczne zdjęcia <#
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już wzięłam udział. Teraz tylko czekać miesiąc na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    Naprawdę ciekawie piszesz♥
    Śliczne zdjęcia, niestety niektóre mi się nie wyświetlają :(
    POWODZENIA :)
    monkey-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roku bloga!
    http://www.little-maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy blogowania :*
    Życzę wszystkim powodzenia na konkursie :*
    Zapraszam, będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz lub skomentujesz bloga :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, dziękuję, że zajrzałeś!

♥ Komentarze są dla mnie wielką motywacją, więc za wszystkie bardzo dziękuję
♥ Zostaw link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę
♥ Nie zgadzam się na obs/obs ani kom/kom, jeśli twój blog mi sie spodoba wtedy pozostawię coś po sobie.
♥ Jeśli mój blog ci się spodobał zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)