Wzbogać swoje wnętrze + dresslink


Niektórzy ludzie pomagają. Jedni dla korzyści w sensie "coś za coś", inni na pokaz, jeszcze inni z przymusu. Ale są również tacy ludzie, którzy pomagają i dla innych i dla siebie.
Jeżeli pomożesz, jasne jak najbardziej masz z tego korzyść, nie takiego typu jak napisałam wyżej ale jeszcze lepszą i ważniejszą korzyść, bardziej duchową. Ubogacasz swoje wnętrze. Jesteś o krok bliżej do lepszego życia, stajesz się lepszym człowiekiem.




Wiele razy zdarzyło mi się pomóc. Może nie uratowałam komuś życia, może nie zrobiłam nic takiego wielkiego, wiadomo. Ale za każdym razem kiedy usłyszałam wcale nie z przymusu, tylko takie szczere, prawdziwe "dziękuję" potrafiłam cieszyć się przez cały dzień. Chociaż zwykły uśmiech pomagał poczuć mi się lepiej, szczęśliwiej.

Mamy XXI wiek, tutaj mało ludzi sobie pomaga. Większość napawa do siebie nienawiścią i brakiem tolerancji. Większość myśli tylko o sobie, nikt inny się nie liczy. I nikt nie zdaje sobie sprawy jak cudownym czynem jest pomaganie i jak lepiej pozwala się poczuć.
Z każdym dobrym uczynkiem czujemy się potrzebni. Czujemy się również wartościowi. Czy to nie jest fajne?

Aby żyć szczęśliwie i lepiej należy nie tylko brać jak najwięcej dla siebie a również dawać coś od siebie. Podaj komuś pomocną dłoń. Na tym świecie wiele ludzi potrzebuje właśnie twojej pomocy.
Spróbuj pomóc, gwarantuję ci, że poczujesz się szczęśliwiej, lepiej, pełniej.

Nikt nie jest ani za duży ani za mały żeby pomóc, każdy może to zrobić. Pomóc w domu, pomóc komuś na ulicy, pomóc komuś w sklepie, w szkole, w wolontariacie, tak na prawdę jest wiele miejsc gdzie znaleźć kogoś kto naszej pomocy właśnie potrzebuje.

Oczywiście nie mówię tutaj, że macie na siłę każdemu wtrącać się w życie i pomagać w każdej sprawie choć ta osoba pomocy nie chce no ale jeśli ktoś potrzebuje abyście wyciągnęli pomocną dłoń, zróbcie to ;)

Lubicie pomagać? 
Co sądzicie o tym, że pomaganie wzbogaca nasze wnętrze? 
P.S. Przepraszam za jakość zdjęć i za moją nieobecność ale pogoda nie była zbyt piękna i właściwie wczoraj też nie była ale postanowiłam, że muszę już iść na zdjęcia i dodać wreszcie post. Powiem wam, że wczoraj było trochę zimno stąd też sweterek i stonowane kolory w mojej stylizacji.

___________________________________________________________________________
Niedawno wchodząc na moją pocztę zauważyłam niesamowitego maila. Zaproponowano mi współpracę. Powiem wam, że w życiu bym nie przypuszczała, że przy 83 obserwatorach będę miała szanse na współpracę. Postanowiłam, że spróbuję, weszłam na stronę, zaczęłam przeglądać ubrania i muszę wam powiedzieć- jest tam dużo ubrań, które bardzo mi się spodobały, a w dodatku ceny nie są jakieś wielkie. Kilka tych, które przyciągnęły moją uwagę uznałam, że pokaże właśnie w tym poście. Pomaganie jest piękne i właśnie teraz możecie mi pomóc. Chciałabym dostać tą współpracę, więc proszę was o klikanie w linki, z góry bardzo dziękuję :*


30 komentarzy:

  1. znam takich ludzi którzy pomagaja za coś lub z przymusu. Ja pomagampo prostu dla dobrego uczynku. :)

    Poklikane



    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :*
    Zapraszam ---> http://nyciak.blogspot.com/
    Obs za obs ? jeżeli tak to napisz mi a na pewno się zrewanżuję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że pomaganie wzbogaca nasze wnętrze. Stajemy się lepszą wersją siebie.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądre słowa.
    Ja mam tak, że jak komuś nie pomogę, a miałam okazję to mam wyrzuty sumienia.
    A jak pomogę to sama się lepiej czuje psychicznie.
    Piękne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba pomagać innym
    kto wie, kiedy my będziemy potrzebować pomocy
    lepiej mieć wtedy kogoś, kto pomoże i nam
    dobroć popłaca i wraca prędzej czy później
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. W pełni się też z Tobą zgadzam. Karma zawsze wraca.
    Zawsze też niezwykle się cieszę, że mogłam komuś pomóc :) To jest dla mnie najważniejsze, zobaczyć uśmiech na twarzy drugiej osoby i usłyszeć to krótkie, a tak wiele znaczące "dziękuję".
    Poklikałam we wszystkie linki i mam nadzieję, że troszkę pomogłam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, poklikałam :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię i staram się pomagać, wtedy cieszę się, widząc uśmiech na twarzy osobie, której pomogłam :)
    Obserwuję!

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer 6 bardzo mi się podoba, chyba sobie kupię tę kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli komus pomagamy wtedy te dobro do nas wraca. Tak jak karma. GRatuluje współpracy! Fajnie ze teraz będziesz miała wieksze mozliwosci modowe. Pozdrawiam
    victoriaoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz. Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ! Niesamowity blog !
    Zapraszam do mnie liczę na to że zostawisz po sobie chociaż komentarz Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pomagać innym. Wtedy jakoś lepiej się czuję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. interesujący blog :*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    http://wersy-zycia.blogspot.com
    ~Sandrella

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądrze napisany post! :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszcze chęci współpracy :) a post bardzo przemyślany i prawdziwy :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog. Zapraszam na mój www.daria-lubojanska.blogspot.com Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię pomagać, bo czuję się wtedy potrzebna. Poklikałam w linki- powodzenia w współpracy! :)

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne ubrania. Kliknęłam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uważam, że warto pomagać, bo nam też kiedyś może być potrzebna pomoc. Ale nie tylko dlatego, ja np lubię pomagać, bo czuję się wtedy lepiej, że mogłam zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomaganie to najlepsza rzecz dla drugiego człowieka od nas ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię pomagać. Pomaganie to nic złego, jeśli się to robi z przyjemności. Na prawdę, warto pomagać ;) Poklikane
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jak ładnie napisane :) Bardzo mądrze piszesz i trzymam kciuki za współpracę! Moja znajoma wytłumaczyła mi ostatnio czemu ludzie tak żebrają o te kliknięcia i oczywiście poklikałam. Nie powiem, żeby to było normalne, że ludzie muszą starać się o kliknięcia, ale co zrobić...

    Zapraszam też na mojego bloga, jeśli lubisz zdjęcia, to powinien Ci się spodobać. artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :) zapraszam do mnie http://www.pauleqqxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Combine with a necklace and mdress green makes me feel really good.The reunion went perfectly after that. Thanks for your article wise suggestions and I highly recommend you to try this dress out as well!

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, dziękuję, że zajrzałeś!

♥ Komentarze są dla mnie wielką motywacją, więc za wszystkie bardzo dziękuję
♥ Zostaw link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę
♥ Nie zgadzam się na obs/obs ani kom/kom, jeśli twój blog mi sie spodoba wtedy pozostawię coś po sobie.
♥ Jeśli mój blog ci się spodobał zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)