Zgubiłam się.

 Byłam normalna. Poukładana, zawsze miałam jakiś cel i marzenie. Wiedziałam czego chciałam, wiedziałam jaką droga iść albo osiągnąć sukces. Na każdych skrzyżowaniach wiedziałam gdzie iść. Nie było opcji abym się zgubiła. Przecież byłam taka porządna i poukładana. 




A jednak. Zgubiłam się. Nie mogę znaleźć sobie w żadnych kawałków, nie umiem się poukładać. To tak jakbym szła i wypadłyby mi z kieszeni, szukam ich ale one przepadły.. To tak jakbym ustała na skrzyżowaniu i zapomniała drogi, nie wiedziała gdzie skręcić. Nie wiem co mam zrobić. Nie mam pojęcia co czuję, co myślę, nie wiem czym się inspirować. Nie czuje żadnych emocji, jestem pusta. Pogubiłam się, nie ma we mnie już kompletnie nic. 


Czy człowiek może się zgubić? Owszem, może. Może nie chodzi mi o zgubienie się w lesie czy gdzieś indziej, chodzi mi tutaj o zgubienie wewnętrzne, o pogubienie się w myślach, w sobie.

Nie wiem czy tak macie, pewnie nie wszyscy ale może niektórzy, że nie wiecie co czujecie. Na przykład w stosunku do jakiejś osoby. Nie wiecie co myśleć na przykład w stosunku do jakiejś sytuacji. Nie wiecie jak się czuć, jakie odczuwać emocje, co powiedzieć, co pomyśleć. Można to nazwać zgubieniem.

Zgubić się jest łatwo jednak odnaleźć się... Nie jest to takie proste. Ja muszę się wam przyznać, że zgubiłam się już nie raz. Bywają czasem chwile w moim życiu kiedy coś się dzieje a ja nie wiem co o tym myślę, kiedy spotykam jakąś osobę i nie wiem co czuję czy ją lubię, czy nie..

 A jeśli chodzi o bloga to zgubiłam się również ostatnio-podczas tej mojej długiej nieobecności. Mianowicie nie mogłam poskładać myśli, nie wiedziałam na jaki temat się rozpisać, zgubiłam gdzieś wenę, zgubiłam gdzieś tę część siebie, która bloga traktowała jak część swojego życia i która wenę zawsze miała. Jednak odnalazłam się, przyznam, nie było wcale łatwo, ale się udało ;)


Czasem-w życiu codziennym, zdarza się co takiego, że idziemy i stajemy na skrzyżowaniu, i nie do końca wiemy, którą drogę wybrać. Coś podobnego dzieje się w środku nas. Zmierzamy do szczęścia jednak droga nie jest taka całkiem prosta. Są góry, skrzyżowania, zakręty.. Jednak najważniejsze jest aby zawsze potrafić się odnaleźć.

Ale co chcę przekazać.. Aby się odnaleźć trzeba dać po prostu sobie czas do namysłu. Bo te części, te kawałki nigdzie daleko nie wypadły. One w nas są, ale trzeba poszukać je w głębi siebie.
Dużymi krokami zmierza teraz do nas jesień. Jest to czas bardziej zadumy, zamyślenia po prostu. Warto jest właśnie w ten czas się poukładać by po jesieni z pełnym sobą, poskładanym w kawałki, wrócić do życia,

|cardigan- new yorker| koszulka- cropp| spodnie - cayman (?)| buty-?|

Jak pewnie zauważyliście został odświeżony design. Chciałabym bardzo podziękować Oli z bloga Olusiek Blog oraz Natalii z bloga Natalia Krawczyk za pomoc w wyglądzie bloga. :)

Bardzo przepraszam was za tak długa przerwę ale potrzebowałam czasu. Dużo się u mnie działo, jak wiecie zaczął się rok szkolny, więc duża zmiana w moim życiu no i nie bardzo byłam w stanie cokolwiek napisać w dodatku czasu też nie miałam dużo.

A wy, zgubiliście się kiedyś? 
Podoba wam się design bloga? 
Lubicie jesień? 



_______________________________________________________________________

Udało mi się utrzymać współpracę z dresslink, więc znowu bardzo proszę was o klikanie oraz dziękuję za to, że klikaliście poprzednio. To dla mnie wiele znaczy, naprawdę.
1- kliik | 2- kliik

3- kliik | 4 - kliik

25 komentarzy:

  1. Każdy ma prawo się zgubić, ale powrót to najlepszy dowód na siłę :)
    Piękne zdjęcie i cieszę się, że mogłam pomóc przy nagłówku i napisach gadżetów ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio się pogubiłam, ale staram się jak najszybciej poskładać w całość :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj.. czasami mam podobne momenty zgubienia się i potem duże problemy z odnalezieniem... :( nowy design jest przecudowny! :) bardzo lubię jesień :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. warto jednak później znów odnaleźć siebie :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to uczucie.
    Niedawno tak miałam.
    Nie potrafię jednak w tej chwili stwierdzić,czy już odnalazłam siebie.
    Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia! :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma prawo się zgubić, lecz zawsze po tym odnajdujemy w sobie nową silna osobę.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do nas :) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje, bardzo ładne zdjęcia
    mój blog: http://welcome-babygirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyć często mam tak, jak ty. Nie wiem wtedy co myśleć, czasami potrzebujemy dużo czasu, żeby zrozumieć jak to wszystko rozwiązać i żeby wszystko sobie poukładać.. Ładny nowy design bloga;)
    Zapraszam do mnie, miłoby mi było gdybyś zaobserwowała jeśli Ci się spodoba :) obserwuję.
    mój blog - kliknij!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czasem gubię sens wszystkiego.Nic mi się nie chce a wszystko wokół traci sens jak dziś.
    http://royal-girll.blogspot.com/2015/09/nowy-poczatek.html - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog daje do myślenia o sobie zapraszam do sb:http://awesomephotographic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega blog !
    ZAPRASZAM DO OBSERWACJI flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Często jest tak, że gubimy się w naszym życiu. Nagle mamy wielki chaos w głowie, nic nie możemy poukładać. Wydaje się to nierealne.. Trzeba dać sobie wtedy czasu. Odpocząć, przemyśleć a z czasem odnajdziemy się z powrotem.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Powrót jest dowodem na siłę.
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy całkiem podobne blogi, hahah :D Już cię zaobserwowałam, zapraszam do mnie http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobało mi się zdanie ,,Jednak najważniejsze jest aby zawsze potrafić się odnaleźć". Bardzo prawdziwe i jak bardzo opisuje życie. Niezwykłe.
    Bonia z bloga Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny post, blog również, obserwujemy? Z góry dzieki
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam czytac twoje posty! świetnie piszesz! :))
    Zapraszam również do siebie http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Również często się gubie ;)
    Obserwuje i licze na to samo :*
    MÓJ BLOG, KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega klimatyczne zdjęcia<3

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, dziękuję, że zajrzałeś!

♥ Komentarze są dla mnie wielką motywacją, więc za wszystkie bardzo dziękuję
♥ Zostaw link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę
♥ Nie zgadzam się na obs/obs ani kom/kom, jeśli twój blog mi sie spodoba wtedy pozostawię coś po sobie.
♥ Jeśli mój blog ci się spodobał zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)