Odszukaj ich




Pewnie już w wielu domach i miastach zauważyć można przepiękne ozdoby, które wywołują uśmiech na twarzach. Poczuć można w domach niesamowitą woń pierniczków i świeczek. Myślę, że dobrze wszyscy wiecie co to oznacza. Oznacza to zbliżające się święta Bożego Narodzenia, jedne z naprawdę ważnych świąt w roku (może nie dla wszystkich) i jedne z świąt naprawdę pięknych.
Z powodu tego, że już powoli czuć zbliżający się ten czas postanowiłam na zdjęciach odtworzyć świąteczny i piękny klimat.




Wraz z zbliżającymi się świętami przychodzi do nas pewne zmartwienie. Mianowicie chodzi o to co dać bliskim na święta. Oczywiście możemy zasypać ich drogimi prezentami, na które wydamy wszystkie swoje oszczędności, no bo przecież tak każe tradycja. Możemy również sięgnąć głęboko, w środek siebie, do samego serca po najlepszy prezent, który tam jest i czeka aż go odszukamy. Martwimy się o to żeby prezenty na pewno się bliskim spodobał i aby byli z niego zadowoleni... Co ja myślę na ten temat? Uważam, że prezent wcale nie musi być drogi, bo tutaj nie liczy się jego cena. Liczy się sam gest i chęć dania bliskim radości. Liczy się również to aby prezent był z serca, z miłości.

Myślę, że na pewno kojarzycie magiczną piosenkę Coca Coli. To właśnie ona zainspirowała mnie do dzisiejszego, trochę krótkiego ale myślę, że o ważnej wartości postu. " Najlepsze prezenty ukryte są w sercach" - kojarzycie ten fragment piosenki?


Jeżeli chodzi o bluzkę w dzisiejszych zdjęciach to była ona również w ostatniej paczce z dresslink.
(klikniesz?)

W następnym poście mam dla was małą niespodziankę (nie chcę zapeszać, więc więcej nie zdradzę), wyczekujcie :)
Przepraszam również bardzo za jakość niektórych zdjęć ale były one wykonane w słabym świetle (taki był zamiar) :/

Jesteście już gotowi na Święta? 
Co sądzicie na rozwinięty dzisiaj temat? 

5 komentarzy:

  1. Ja już jestem mega podekscytowana, że zaraz znowu będą święta. Właśnie dzisiaj choinke ubieram! Obserwuję :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też już przygotowania na święta w pełni. A jeśli chodzi o prezenty to zapraszam do siebie na post z idealnymi prezentami gwiazdkowymi w bardzo zróżnicowanych cenach zależy ile kto ma na ten cel przeznaczone :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka! Obserwuję i życzę wesołych świąt ♥
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Zdjęcia

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, dziękuję, że zajrzałeś!

♥ Komentarze są dla mnie wielką motywacją, więc za wszystkie bardzo dziękuję
♥ Zostaw link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę
♥ Nie zgadzam się na obs/obs ani kom/kom, jeśli twój blog mi sie spodoba wtedy pozostawię coś po sobie.
♥ Jeśli mój blog ci się spodobał zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)