Ucieknij..






Nic nam się nie udaje. Wszystko jest na odwrót niż byśmy chcieli. Nie mamy na nic sił. Wszystko to już nas męczy, a na odpoczynek nie ma ani chwili bo trzeba działać dalej. Nie potrafimy już odnosić sukcesów i piąć się w górę - wręcz przeciwnie- nic nam się nie udaje i spadamy na dno. Najchętniej zasnęlibyśmy i obudzili się dopiero wtedy kiedy to wszystko minie, kiedy już tego nie będzie. Ale tak się nie da. Mamy ochotę uciec. Wsiąść w pierwszy lepszy pociąg i odjechać. Nie wiadomo gdzie. Byle jak najdalej. Byle nie dosięgnęły nas już problemy i obowiązki. Chcemy uciec też myślami. Próbujemy się skupić tylko na tym co nie jest związane z problemami. I zamiast tego spokoju w środku odczuwamy tylko stres, nerwy i zakłopotanie. Nie mamy czasu na zmrużenie oka chociaż na minutkę. Szkoła, dom, pasje - wszystko nie idzie po naszej myśli. Mamy wrażenie jakby to wszystko było dominem, a my mamy do tego za duże palce. Wystarczy, że tylko tego dotkniemy a to się rozwala.



Chęć ucieczki od swojego życia i problemów  ma chyba wiele ludzi. Ja też czasem tak się czuję. Są po prostu dni kiedy wszystko co dotknę, powiem, wszystko co będę chciała naprawić zepsuje się. I wtedy przychodzi mi na myśl jedno. A gdybym uciekła? Gdybym wsiadła w jakiś pociąg i wyjechała na jakieś kilka dni czy może tygodni? I mam wtedy ochotę spakować walizkę. Chcę znaleźć się tam gdzie tego nie będzie, gdzie o wszystkim zapomnę. No ale zaraz, zaraz. Czy to jest wyjście z sytuacji? Czy tak powinien postępować człowiek? Odpowiedź brzmi: nie. Kiedy wszystko się wali pokażmy światu, że uda nam się to naprawić. Pokażmy, że choć spadła na nas ogromny mur obowiązków i problemów mamy jeszcze siłę żeby odrzucić te cegły.

Taki czas mam ostatnio z blogiem. Nic mi się nie udaję. Ale wracam i staram się. Nie uciekam, nie wyjeżdżam, bo nie o to tutaj chodzi, bo nie o to chodzi w życiu. Chodzi o to by kiedy jesteśmy już na dnie odbić się na tyle mocno aby znaleźć się u góry. Bo nie byłoby z górki, gdyby najpierw nie było pod górkę, prawda? I jeśli mam być szczera czasem sama nie wierzę w te słowa... Ale staram się uwierzyć w to, że muszę się wziąć w garść a wszystko się ułoży. Dlatego nie uciekaj i nie załamuj się, bo szkoda czasu. Wstań rano i powiedz sobie "dzisiaj będzie dobry dzień", a potem dąż to tego. Napraw wszystko co zostało zepsute, spraw aby twoje życie było lepsze. Bo dasz radę, ja w ciebie wierzę.









A wy? Mieliście kiedyś takie momenty w swoim życiu?
Jak wam się podobają zdjęcia (ja wyjątkowo jestem zadowolona :D )

18 komentarzy:

  1. dziekuje ze napisalas ta notke , bo bardzo mi ona pomogla. mam okres w moim zyciu w ktorym mam ochote sie gdzies zaszyć i przeczekać najgorsze.

    http://keeeith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często chcę ucieć, gdy mam zrobić coś co jest niepewne w skutkach i przez to tego się boję. Jednak staram się iść naprzód mimo przeszkód, tak jak pisałaś "hej dzisiaj będzie dobry dzień" - warto sobie tak mówić. Pozdrawiam! :)
    I zapraszam do mnie na nowy post, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:)).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niby ucieczka jest bardzo łatwą formą wydostania sie z jakiejs sytuacji i chyba to pierwsze co zawsze przyjdzie nam do głowy. Ale najwazniejsze jest, żeby zostać i walczyć

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mądry post, bardzo
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, na dodatek mądrze napisany :3 Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie i mądrze piszesz ;) bardzo ładne zdjęcia :)
    Beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że miałam i to nawet sporo. Na szczęście jakoś zawsze dawałam sobie z tym radę i gdy byłam już prawie na dnie, wstałam i nie poddałam się. Teraz czuję się silniejsza i pewniejsza siebie. :)
    A co do bloga, to każdy ma jakieś swoje chwile słabości i mam nadzieję, ze wszystko się ułoży! Buziaki :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądry post :) Fajne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele ludzi chce uciec od swoich problemów i znaczna część tak robi, rzadko kiedy ktoś je rozwiązuje niestety.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post i ładne zdjęcia :) zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy ;* http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wielką mądrość w sobie! Inspirujące! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze warto probowac :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę piękny post :) Można tyle znaczeń jednego słowa znaleźć. Widzę skłonność do refleksji podobna :)

    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi sie to !

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, dziękuję, że zajrzałeś!

♥ Komentarze są dla mnie wielką motywacją, więc za wszystkie bardzo dziękuję
♥ Zostaw link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę
♥ Nie zgadzam się na obs/obs ani kom/kom, jeśli twój blog mi sie spodoba wtedy pozostawię coś po sobie.
♥ Jeśli mój blog ci się spodobał zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)