Szukaj mnie..



Cześć to ja, pamiętasz mnie? To właśnie ja daję wiarę, nadzieję i pomagam wstać z kanapy. Oj, niestety nie zawsze przy tobie jestem. Często się kłócimy, tracisz mnie, a potem zazdrościsz innym, że mnie mają.



Prawda? Wiem, że chciałabyś żebym z tobą była zawsze. Bo wbrew pozorom, jestem dla ciebie bardzo ważna. Gdyby mnie nie było nie zrobiłabyś nic konkretnego. No cóż. Tęsknisz? Tak, wiem co czujesz gdy mnie nie ma, a każda rzecz sprawia tyle problemów. Nawet pasja. Ciągle jest pod górkę.. Nie ma kto cie bronić przed słowami i różnymi typu pokusami. Czasem się gdzieś chowam, ale tylko wtedy jeśli chce sprawdzić jak długo dasz sobie beze mnie radę. Wiem, że jesteś silna i, że dobrze dajesz sobie radę ale ciężko będzie ci samej dojść do celu. Chcesz coś zmienić w swoim życiu? Może masz postanowienia noworoczne albo jakieś już dawno wyznaczone cele? No to wstań z tego fotela i ruszaj! Nie schowałam się daleko, czekam na ciebie. Ojj, zobacz jak super będzie dojść do celu! Damy radę. Ty i ja. Zostaniemy przyjaciółmi. Nie gwarantuję,  że nasza więź będzie długa ale się o to postaram. Tylko szukaj mnie, czekam.







Domyśliliście się o kogo chodzi?

5 komentarzy:

  1. fajny post, naprawdę mnie zaciekawiłaś
    zapraszam do mnie,będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :)
    http://dose-of-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość intrygujący wpis i ciekawe zdjęcia ;) Masz oryginalny styl!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz, jednak brakuje mi takiej głębszej interpretacji :) Super zdjęcia!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! Jednakże trochę nie zrozumiałam posta, ale "tracisz mnie, a potem zazdrościsz innym, żę mnie mają" jest bardzo trafne!:)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. dałaś mi dużo do myślenia ;* super wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, dziękuję, że zajrzałeś!

♥ Komentarze są dla mnie wielką motywacją, więc za wszystkie bardzo dziękuję
♥ Zostaw link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę
♥ Nie zgadzam się na obs/obs ani kom/kom, jeśli twój blog mi sie spodoba wtedy pozostawię coś po sobie.
♥ Jeśli mój blog ci się spodobał zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)